Merhaba güzel anneler ilk gebeligim de 25 +5 de açılmayla serklaj oldum 30+1 de doğum yaptım çok şükür şimdi 3.5 yaşında. Şimdi tekrar hamileyim 12 haftalık rahim ağzı kısalığı 27 mm 2 hafta sonra serklaj olcam bu iki hafta yatman gerek dedi doktorum ama pek mümkün değil hiç is yapmadan sadece kızımla ilgilenicem ama kisalmaya devam eder mi acaba psikolojikmen çöktüm