Nebyaa Kızlar normal dogum için de gün alınıyor mu merak ettim Ben suan 24. Haftadayim dogum ücretini şimdiden ödeyebilir miyim dogum günü mü ödeyeceğim
Fulyaaa1 Nebyaa normal doğum son ana kadar belli olmuyor normal yaparken aniden sezeryen alınan cok hem hastane kabul etmez önceden ödemeyi