portakalcicegii 6+3 üm. Öğleden beri sol kasıgıma bıçak sağlanıyor gibi hissediyorum. Keskin bir agrı hissediyorum. Basına gelem var mı ? Normal tutunma agrısı gibi degil sanki
_Lavinya portakalcicegii Merhaba. Öncelikle geçmiş olsun💐. Dayanamayacaginiz kadar siddetliyse ve en ufak kanamaniz olursa direk acile gitmenizi öneririm. Onun dışında ben 16 haftalık oldum yeni. Başından beri o sancıları sağ kasığımda daha çok olmak üzere yaşıyorum. Nedeni rahim genişlemesi imiş.
gamzenurbozdere portakalcicegii evet bende aynı 6+3 bende gebelık olusmaya basladıgından beri var ani oturup kalkarken agrıyor bbek buyuyor demişti doktor benım cok akşam kagnım şişip bagırsaklarım patır patır gazım oluyor şimdi bu böle bebek dogunca gazlı bir bebek olur herhalde diyom
portakalcicegii _Lavinya geçen hafta lekelenmem olmuştu progestan kullanıyorum. Suanda birşey yok inşallah olmazda 🤲🏻
_Lavinya portakalcicegii inşallah ☺️ ama ilk haftalarda normal. gamzenurbozdere Bu arada o gaz problemi hiç geçmiyor🥲