Happy_001 bundan yapan var mı kac metre kumas gitti bana yardımcı olurmusunuz bide hangı kumas kullandınız
Naneliayran Happy_001 merhaba bildiğiniz bi siteden yaptırın çok güzel İnstagram siteleri var omlar yardımcı da olur beşiğin ölçülerini söylerseniz
ayca_16 Happy_001 ben busdecoration diye bi siteden yaptırdım çok memnunum istediğiniz renge göre de yapıyorlar bakmanızı tavsiye ederim ☺️
Imasleeper Happy_001 kendim yapcam ben beşiğimin iki kenarı açık oraya ölçü alıp elyafda alıp doldurcam yarı fiyatına denk geliyor. Dikiş biliyosanız çok kolay youtube da yapanlara baktım ben
Eyinas42 Canım ben Trendyol dolap hesabından bir bayana yaptırdım normale göre uyguna yapıyor. Satıcı adı rukiyerifat bu şekilde yazacaksın bakabilirsiniz. Bide dolap uygulama indirimi yaptı. 3.60 metre 180 e geldi. Üründe gayet güzel
Imasleeper Happy_001 beşiğin varsa ölç canım benim 110×60 iki uzun kenar 220 etse iki kısa kenarda 120 etse 340 metreye ihtiyacım var meselaa
Edaliko Bende 6 ay kadar önce dolaptan bir bayana yaptırmıştır 60 120 ölçüde. 110 liraya gelmişti. Sitelerde çok daha pahalıydi oralara da bir bak canım .bazen kendim yapayım derken malzeme alırken kendi fiyatını geçebiliyor her şey pahalandi sonuçta
Imasleeper Edaliko ya şey sorcam ben kendim yapıcam da hesaplamama göre 340 cm lazım ama kenarlarından acaba döndüğü için bi 10 cm felan kısalma oluyo mu yoksa beşiğin ölçüne göre net sayı mı oluyo
Edaliko Imasleeper canim bana bayan 60 a 120 için yaptı ama neredeyse bir karış kadar fazla olmuş bir ara onu kesmem lazım. Yani köşeler için uzatmak yerine kısaltmak gerekiyor sanırım.hem beşik içine geliyor hem kalin bir yapısı var ya dolgun oluyor. birazdan kalkarsam ölçmeye çalışayım senin için işin görülsün
Edaliko Imasleeper benim beşik ahsap dikdörtgen 60*120 boyutu . 3lu saç örgü modeli. Orguyu olctum simdi 370 içine tam oluyor canım. Bayan bana 420 yapmış 50 cm kadar fazlam var yani onu kesmem gerekiyor . Sen yinede 10 20 fazladan al alırken kesim dikim payi İçini taş gibi yoğun doldurmamış mesela ona dikkat et içinde boşlukta yok ama odun gibi de durmuyor yumuşak yapısı var yani .Bir de anladığım kadarıyla tersten dikip ters çevirmiş dikiş izi yok o da aklında olsun