Cokomik vallahi canım senin tercihin ama duyduğuma göre en ucuz fiyatı medipol veriyormuş bende şuan çorludayım 4.500 milyar diyorlar çok pahalı heryer çok fazla zam yaptı eğer devlet düşünüyorsanda kartal eğitim araştırma yani lütfi kırdar var arkadaşım ebelik yapıyor orda doktorlar çok iyimiş normal doğum öneriyorlarmış hep aksi bir durum olunca sezeryan yapıyorlarmış yakın zamanda dediğim hastanede doğum yapan tanıdığımda memnun kalmış devlet ama hemen ayağa kalkmış normal doğum yaptı