mucizemibeklerken17 Kızlar merhaba, aşırı halsizim sürekli uyukluyorum😞 salı günü aylık kontrolüm var geçen ay takviye vermedi doktor ama demir eksikliğinden şüpheleniyorum. Resmen bütün işlerim aksıyor ya bunu yaşayan var mı acaba?
Derininannesi_ mucizemibeklerken17 kuzumm daha yeni baslıyo halsizliğin ileriki haftalarda daha cok oluyo valla ben 25.haftamdayım yerimden kalkasım yok tabi herkeste farklı oluyor ama doktoruna danış tabi
mucizemibeklerken17 Derininannesi_ ilk 3 ay yeni geçti bulantı halsizlik olmaz derken çok şaşkınım şu an 😅 peki senin demir eksikliği vs bir şey çıktı mı canim