Merhaba arkadaşlar ben bu ay kimyasal gebelik yaşadım doktorum bir ay boyunca gebelik olmasın dedi ilaçlara hepsine ara ver dedi bende kendime göre bu ay bişeyler yapmak istiyorum soğan suyu maydanoz suyu yada başka kür tercihleriniz var mı arkadaşlar 3 yıllık evliyim 3 düşüğüm var arkadaşlar