ozkurtzey Kızlar, sezaryan doğum yapacagım ilk doğumumda lohusa pedi kullanmıştım, şimdi depend mi alsam ben ona dair hiç bişey bılmıyorum, beden? Sezaryan dıksııyle gıyılır mı? Kolay cıkıyo mu? Bılenler yazabılır mı?
Betulkayaar ozkurtzey benimki normal doğumdu, kanama akıntı çok fazla olduğu için depend kurtarıcım olmuştu. Kenarlarından yırtılıp çıkartılıyor. Kilot gibi rahatlığı ben 90 kilo ile L beden kullanmıştım. Sezeryanda dikişin nerde olduğunu bilmiyorum ama çok aşağıda değilse eğer depend kullanışlı olabilir senin içinde. Aktı kaydı derdi yok .
Terspektif ozkurtzey ben ilk doğumumda depend kullandım normal doğum yaptım bunda lohusa pedi aldım çünkü dependi giy çıkar bana çok zor geldi külot gibi olduğu için komple alt tarafı çıkar giy😒 birde altta dikiş olunca sık değiştirdim enfeksiyon vs kapmamak için zulüm gibi geldi bana. Sezaryen dikiş yerine değiyor niye aldın demişti bana bi arkadaşım ama o sorunu yaşamadım bilemiyorum
zeeynepp19 ozkurtzey muhtemelen sezaryen olacagım ben lohusa pedi tercih ettim onu kullanacağım doğum yapınca
kelebekimm ozkurtzey sezeryan dikisinde ki koruyucu bant çıkana kadar depeng kullanabilirsin. Bant çıkınca depeng hava alditmadigi için yanma yaptı bnde. Mecbur pede döndüm. Ama depeng çok iyi geldi bana kanama çok olunca yanlardan sızıntı olmasını engelliyo.
bilges ozkurtzey ilknoglum sezeryan oldum depend kullandım. suan 2. ye hamileyim.yine depend alicam kesinlikle çok çok kullanışlı ben büyük almistim zaten yüksek bel kulot gibi dikişi felan acimiyor aksine çok rahat