Misozturk Günaydın kızlar 36+2 günlük hamileyim karnım kasıklarım adet olcakmışım gibi ağrıyor 4 gündür ve belim. Nişan gelirde görmem anlamam diye korkuyorum görmeyip doğumu başlayan varmı? Siz neler yaptınız?
cinderella Misozturk bazı kişilerde gelmiyor Muş ama gelirsede mutlaka görürsünüz akıntıdan daha farklı daha yoğun oluyo
cinderella Misozturk ya bende 35+5 günlük hamileyim bende de çok oluyor bu sıralar akıntımda baya çoğaldı bebek kanala giriyor olabilir allah yardımcımız olsun bence gayet normal bi durum