Merhaba güzel bayanlar
Bugün doktora gittim tam 7 haftalığız
Doktorum kese içinde çok az lekelenme var dedi kalp atışı normal . Progestan , oksapar , coraspin devam dedi . Bu şekilde olan oldu mu ? Süreç nasıl geçti ? Umarım sağlıkla kucağımıza alırız . 🥰