Tubaarda benim de plesanta ön duvar. Doktorun tecrübesi çok önemşiymiş bu durumda. Bende plesanta previa da var. Her ihtimale karşı kan hazırlanması gerekiyormuş. Sezeryan nolacak kesin.Devlette gittiğim iki doktor da çok korkuttu beni ( biri peritonolog ) Her doğum riskli diyor doktorum bana ve endişlenmem gerektiğini söylüyor. 35+5 olduk. Sğrekli yatıyorum kanama ihtimaline karşı. Sizdeki durum aynısı olmayabilir. Ama kapsamlı bir hastanede doğum yapmanızı öneririm