Sevgi_123 deletedmom87894 Hayır canım bebeğin kalp atışını hareketlerini takip ediyorlar hissetmiyorsun bile
ruveyda98 deletedmom87894 hayır tabiki acılı değil. Bebeğin kalp atış hızına hareketlerine ve senin sancının olup olmadığına bakıyorlar
Sule5567 deletedmom87894 hayır tatlım sadece karnına yuvarlak bısey takıyor takılı kalıyor yarım saat acı asla yok bebegın kalp atısını duyuyorsun aaksına cok guzel
SayeMom deletedmom87894 hayır iki tane cırt cırtlı bişey bağlıuorlar biri bebegin kalp atışını biri hareketlerini ölçüypr max 15 dk yatıyosun öyle
Deletedmom_33 deletedmom87894 Az önce çıktım. Göbeğine jel sürüp 2 prob bağlıyorlar. Biri bebeğin kalp atışı ve hareketi diğeri sanciyi ölçüyor. 10 dk sola 10 dk sırtüstü yatarak çok hareket etmeden uzanıyorsun
Acemianne__ deletedmom87894 nedense bana da korkutucu geliyodu beni sıkıcaklar acıyacak gibi geliyordu 😂 iki tane kemer gibi bişey var yatıyosun onu karnının Üstüne koyuyolar öyle bekliyosun. Kalp atısı falan duyuluyor