Burcuozerdem 3 Şubat’ta doğum yapalı 2 ay olcak fakat kanama hala kesilmedi bir kahverengi oluyor bir kırmızı. Böyle uzun süren var mk varsa normal mi yoksa bir sıkıntı çıktı mı yardımcı olur musunuz. Sizlerin kaç gün sürdü kanama