Dilandemirrr canım söyle tarif edeyim ilk önce belimle başlayıp ayağıma vuran agrı yatıp kalkamıyordum oturamıyordum hiç gecmedi o zorlanıyordum ama ben bel fıtıgım oldugu için ona yordum sonra kasıklarımda hiç gitmeyen baskı ve agrı ama ara ara değil o baskı hiç gecmedi bir gün boyunca ve en son akşamda bütün gün hissetmeyince bebegimi gittim hiç böyle olucagı aklıma gelmemişti ntsye bagladılar hemen orda da sancıyı gördüler doktor geldi acıklıga baktı acıklıkta olmustu yani ihmal etmemek lazım 2 gün boyunca sancıyı durdurup ciger geliştirici igneler fitiller haplar sonra dikiş attılar 3 hafta yattım 27.haftama geldik haftada bir kontrole gidiyorum ve artık en ufacık seyde doktora hemen soruyorum