Beyzanur_ozdemir
Zararlı felan degil fosur fosur sigara içen anneler var o daha zararlı 😅
Her doktor farklı bir şey söylüyor galiba benim doktorum 4. aydan sonra boya demişti hamilesin diye bakımlarından mahrum kalacaksın anlamına gelmiyor dedi 6.ayımda Boyamıştım hiç bir şey de olmadı çok şükür
Doguma gitmeden tekrar boyayacağım hatta o kadar insan boyuyor bu zamana kadar boyadan bebege bir şey olduğunu felan da duymadım çevremde de bir sürü insan boyuyor