Melody
38+5 doğum gerçekleşti 17.ağustos.2018
Güzel annelerin minik mucizeleri🌸
Her zamanki kontroller için hastaneye gittim doğumdan bir gün önce kontrol yapıldı başından beri suyum sınırdaydı son kontrolde azaldığı fark edildi dr yatışını yapıyorum yarına doğum dedi öylede neşeli diyor ki ben şok 😱
İçimde tarifi olmayan hisler yatışımı yapmadım eve gittim hazırlıkları tamamladım sabah olcak diye uykuya direndim hem oğluma kavuşma mutluluğu hem doğum korkusu neyseki sabah oldu gittim koful kafamı düzleştirdim azcık makyaj yaptım doğumdan sonra güzel bir resim için tabiki o halimden eser kalmadı ☺️neyse hastaneye geldik kontrol etti açılma yok su az sezeryana hazırlayın dedi bişeyde diyemiyo insan hazırlandım biraz bekledim sonra spinal sezeryana alındım belden iğnede hiç acı yok ordakiler konuşturuyor beni herşeyin farkındayım ama acı yok yinede panik oldum olmadım değil saate bak şimdi oğlun kollarında 1 dk dediler bir ağlama sesi gözleri açık bana benzeyen bir bebek koydular yanağıma gerçekten bana ait bir şeydi ve tarifi yok ağlamamak mümkün değil o an resimlerimizi çekmişler çok çirkiniZ yahu 😀 bi kokladım bi gözgöze geldik sonra oğluşum gitti beni diktiler oanlar sadece hep dua ettim hem isteyen herkese nasip olsun hemde doğum yapan yapacak olan hepiniz için iki doğumda kolay değil ama bebeğinize bakmak müthiş bir duygu ...
Odama alındım bebeğimi sevdim emziremedim sütüm gelmedi bebeğimde enfeksiyon çıktı kustu hep uyudu😞 yoğum bakıma aldılar bugün 4.gün 3 gündür onsuzum oğlum için dua edin teyzeleri şimdi iyi ama 5 gün daha burdayız herşeye binlerce şükürler olsun sezeryan sonrası bol bol yürüyün ağrı sızı yanma olsada zor ama pes etmeyin ben hala zorlanıyorum sütüm içinse süt sağma makinası aldım lansinoh elektrikli pompa memnunum biraz biraz geliyor şimdi tavsiye ederim sizlerede 🌸
Rabbim isteyen herkese nasip etsin
Doğum yapanlara geçmiş olsun
Yapacak olanlara Allahım bi nefeste kavuşmanızı nasip etsin
Sezeryan ise en kısa zamanda iyileşmeyi bebeklerimizle mutlu mesut günlere yarınlara uyanmayı nasip etsinnn
Tamay Andaç benim güzel oğlum koşulsuz sevgim ömrüme HOŞGELDİN
Annen herdaim SENiNLE
Allahıma şükürler olsun...🤲🏻🍀🤱🏻