Alerdinc Kişiden kişiye değişiyor canım inşallah bu şekilde kalır doktorun zaten sürekli takip eder mümkün olmadıkça ayakta fazla durma uzan daha iyi olur bebek baskı yapmaz rahime bende serklajlıyım sürekli yatıyorum benim doktorum bebek büyüdükçe risk artıyor dedi