Kizlar bugun ogrendik esimin testi pozitif cikti. İki gundur bogazi agiriyodu normalde grip alginligi diye doktor ilac verip gondericekken evde hamile esim var diye test istemis oyle yaptirmis. Bugun 3. Gundu ogrendikki pozitif. Ne saglik ocagindaki ebeme nede doktora ulasabildim. Yanyanaydik ama ayni bardaktan bile su icmedik 17 gunum kaldi doguma önlem amacli onere bileceginiz dogal tedavi yontemleri varmi (sirkeyle gargara yapiyorum arada)