Merhaba arkadaşlar bugün kontrole gittik doktor başı assagida dedi bi problem olur mu yani dedim hayır dedi döner mi sonra oraya buraya dedim erkendogum olmasından korkuyorum dedim döner dedi. Ama tabi yine biraz kafaya taktım òyle durması sakıncalı bi durum mu sizce ? Rahim ağzının açılmasına sebep olmaz dimi ?🤕