Kızlar çatlatmanın 13. Günü kan vermiştim ama negatif çıkmıştı bilenler bilir baya üzülmüştüm hatta adet olmayı bekliyodum oldum dünde kontrolüm vardı. 2 senedir letu veriyodu doktorum letudan başka bişey kullanmadım dün de ilacımı değiştirdi klomen verdi kullanıpta hamile kalanlar varmı aranızda.