Henüz 8 haftalıkken bebek arabasını almıştım sonra önü açıldı.12inci haftaya kadar Mama sandalyesinden emzik biberon sterilizatörüne, elektrikli göğüs pompasından ana kucağına, kangurudan beşiğine, şifonyerinden dolabına, iç giyim dış giyiminden çorap patiğine herrrrrrr şeyini aldım ama her şeyini 🤣 başta çok dalga geçmişlerdi benle aceleci diye ama 9 bine aldığım oto koltuğu 16 bin olmuş. Bebek arabasını 18e almıştım 28 olmuş. Aşırı kâra geçtim böylelikle. Bir yerden başlamak iyi oluyor kesinlikle 💖