114256 Gebeliğinizin ilk 1.ci ayında regl gibi sancılarınız oldu mu ? bu normal mi ve bu sancılar ne zaman sonlanır kızlar yaşayan var mı
Erayhilal 114256 benimde ilk 3 ayimda kasik agrim oldu hatta bazen oturamiyodum bile vajinama bile giriyordu agri yavas hareket etmeye gayret et ani donusler hareketler yapma canim ve cok oturma kendini daha rahat hissedersin 👍
Hilal2266 Kısa süreli sancılar normal ama dayanamayacak kadar ağrı olmaması lazım 7. Haftaya girdim sancılarım azaldı baya sadece ani hareket yapınca oluyor o kadar