Yilmazbebek Bayanlar serklaj yaptiranlar istanbulda hangi hastanede ve ne kadara yaptirdiniz bilgi verir misiniz. Bi de islem sonrasi agri flan oluyor mu cok
1631papatya- Yilmazbebek canım ben İstanbul’da değilim ama serklaj işleminden sonra bir ağrı olmuyor yani ben yaşamadım tabi bu kişiden kişiye değişir. 😊
minnakkuzumm Yilmazbebek yok yok cok basit bi operasyon. tabi uğraştıklari icin hafif bi sızlama olmustu bende ama narkozun etkisi geçene kadar gecti.