Gamzelii3434 Betam hcg 400 den 200 e düştü adetten 9 gün geçti kanamam leke fln yok kızlar geri yükselirmi böyle olan varmı yazın lütfen
Edizbeyinannesi Gamzelii3434 3 kez basıma geldi aynı durum. Ve Sonunda lekelenme kanama ile kendiliğinden son buldu gebeliğim
Gamzelii3434 tiniminihanim_ yükselişi iyiydi 11 27 400 oldu 4 gün sonra verdigimde 280 düştü öglen tekrar verşdm 180 di kanama belirti fln yok
Fasulyeninannesi1 Benim 8binlerdeyken dusmustu cok fazla dusus yoktu 500 600 kadar bir degerdi doktor bebek tutunmaz dedi ama cok sukur tutundu fasulyem. Rabbim hayirlisi neyse onu versin cok stresli oluyor biliyorum icinizi ferah tutmaya calisin 🙏
Gamzelii3434 Fasulyeninannesi1 bide kanama fln odlumu sizde ne kanama ne leke agrı fln hiçbirsey yok sadece hamilelik belirtisi olarak başlayan gögüs agrım hassasiyeti vardı Bayadır devam ediyor haln başka bişy yok
Minik1Civciv Fasulyeninannesi1 canım benim benimde ilk öğrendiğim de 14/44/125/627 en son 27 sinde 2428 di alttan kese ve nokta göründü bugün gittim yani dün karından kese görünmedi kan verdim 2014 çıktı sekiz günde çok düşmemiş sence benim yavrum fa tutunur mu ne kanamam var ne ağrım Rabbimden mucize istiyorum bebeğimi bana bağışlasın daha önce 17 haftalık bi kaybım var
Fasulyeninannesi1 Gamzelii3434 bende kasik agrisi cok fazlaydi o yuzden suphelenip hastaneye yatirmislardi kanama vs olmadi hic
Fasulyeninannesi1 Minik1Civciv Allah insallah nasip eder kuzum bana dusuk onleyici hap vermislerdi cok stres yasadim kaderimize ne yazildiysa onu yasiyoruz Allah insallah yuzunu guldurur senin de Rabbim tum dileyenlere nasip etsin civciv tutunsun annesine sagsalim kavussun insallah 🙏💜
Minik1Civciv Fasulyeninannesi1 inşallah canım inşallah çok istiyorum gerçekten daha önce 17 haftalık bi kaybım var gerçekten isyan etmiyorum ama fiziksel ve psikolojik olarak çok kötüyüm herşey Allahtan bana bir mucize olsun ne olur yavrumu bana bağışlasın hayırlısıyla sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin Rabbim inşallah ♥️😔🤲🏼🥺🥺