kzbn_05_05 Merhaba canım anneler , Pendik’te önerdiğiniz iyi bir kadın doğum doktoru var mı ? Gebelik takibine başlıcagım ama ilgili bir doktor istiyorum tavsiyeleriniz olursa sevinirim 🌹♥️
selinbirincisezen Ebrucm kesinlikle katılıyorum biz daha doğum haftalarına gelemedik ama inşallah görürüz ben de orda düşünüyorum😍
Gudu Eloscan bende hulya tokluğuna gittim cok memnun kaldım tavsiye ederjm. Özel sağlık sigortası varsa direk gitmeni tavsiye ederim.
kzbn_05_05 Gudu ya malesef yok canım ama yaptırmayı düşünüyorum , yaptırınca çok büyük bir oynama oluyor mu ne kadar kontrol ücreti acaba
kzbn_05_05 Eminedmr Senemturan ya canım bende duydum onu arkadaşlarımdan evet hastane pek mükemmel olmasada doktor iyiymiş teşekkür ederim tavsiyen için
Senemturan Ozel yuzyil esra gunay gercekden ben cok memnunum hastane icin olumlu yorum pek yok ama doktor cok iyi 18 haftalgm basindan beri ona gidiyorum.
kuzey6161 Senemturan bende sırf o yüzden tercih etmedim ilk doğumum da gitmek zorunda kaldım şansıma doktorum ve ebelerim mükemmeldi çok memnun kaldım. İkinci gebeliğim şuan ama doktorum orda değil o yüzden gitmiyorum. Medipole gidiyorum
Gudu kzbn_05_05 ozel saglik sigortam olsaydi 425 tl muane ucretinden ve devlettr yaptirmam zorunsa kalmama gereken tahliler ve dogumun ucretini odememe gibi haklarin oluyor. Bence hamile degilsen hemen yaptirmalisin canim ben cok pismanim yapmadigima esime com soyledim ve yaptirmadi ama kesinlikle yaptir.
kzbn_05_05 Gudu ah kuzum tam gebeliğimi yeni öğrendim sanırım onun 1 süresi oluyormus biraz geç kaldık sanırım neyse artık hayırlısı olsun ama gerçekten saglım sigortası çok önemliymiş 😞