L_51
Benim arkadaşım boyattı valla hemde kac kez unuttum sayısını bile canı sıkıldıkça boyuyordu bebegide kilosu önden gidiyor suan daha doktora gittimi nasıl bilmiyorum ama doğumdan sonea bebegi etkiler mi yani bi zararı ortaya çıkar mi bilmiyorum pek canim bende boyatmadim valla diplerim çok çıktı dip boya yaptirirsam gene gelecek doguma daha 3 ay var yoksa bende boyatmak değişiklikler yapmak istiyorum ama dip boya hemen geliyor sürekli de boyatip o kokuya maruz kalmak istemem doktoruna danıştın mi peki bu konuda kimi doktor boyatabilirsiniz 3 ay sonra diyorlar çünkü