Saara1401 ben de şehir dışından oraya gitmeyi düşündüm eşimin ailesi de kendi ailemde orada olduğu için doğuma yakın gidip orda yapsam diye ancak araştırmalarım sonucu hiç güzel şeyler duymadım kuzenimin eşi orada doğum yaptı ancak doktoru o hastaneden değildi sadece ameliyathanesi için anlaşmalıydı özel muayenehanesi olan bi doktora gitti o şarda olan doktorlar için güzel şeyler duymamış bi arkadaşının sıkıntı yaşadığından bahsetmişti ciddi bi sıkıntıydı yine eşimin bi yakını orda yıllar önce doğum yaptı ona sordum doktorumdan memnundum ancak şuan orada değil şuan olan doktorları da tavsiye etmiyorum dedi bunun dışında internette de iyi şeyler okumadım fazla nadir gördüm memnun kalan tabi birebir tecrübe edenler varsa daha iyi bilir takipli de olmayacaktım orada son aylar gidecektim ondan da cesaret edemedim açıkçası bunları duyunca