Beysaa bende şu an covidim çok kötü bir şey gerçekten bol bol C vitamini tüketin suyu limonlu içiyorum başka da bir şey yapamıyorum umarım bebeğe bir zararı olmaz doktorum bol bol C vitamini ve su tüket dedi. Kanama olmadığı sürece de bi sorun yok dedi. Bir de nefes daralması göğüs ağrısı olursa hastaneye gel dedi.