Happybsrn bende de hiçbir belirti yoktu 27 haftadayım 4 kilo aldım bebeğin kilosu da tam olarak haftası , suyu da yetecek kadar hatta sınırda dedi doktor bol bol su içmemi söyledi bu seviyeden aşağıya düşmemesi için gel gelelim şeker yüklemesi yaptım yüksek çıktı , 27. Haftaya kadar da hamilelik ve hamilelik öncesinde de şeker problemim yoktu ☹️