Susu_09 12+0 haftalık hamileyim dün idrar yolu enfeksiyonu çıktı doktor antibiyotik ve enfeksiyon hapı verdi düşük tehlikem vardı hep korkuyorum içtikten sonra bel agrim başladı enfeksiyon söktüğü için olabilir mi
Ozgebalc Susu_09 ay bende antibiyotik kullanıyorum 36+2yim bel ağrısı var dün kullanmaya başladım acaba ondan mı ağrıyor bende sanıyorum sancım var😵💫