selos1210 olsun canım önemli değil cuma göstericem sonuçları doktora hayırlısı artık kum ve taş düşürme vs diyor nette ama öyle bi şikayetim yok çok şükür anlamadım neden yukseldi 🤦🏻♀️ Bende yatak odasındaki sifonyeri boşalttım bebise ona yer yaptım taşınırsak diye oda yapmıyorum istersen yıka ütüle hurcla dursun kenarda kolaylık olur sana da hem tozlanmaz