Sineemiis canım gittim.. down ve trisomi 18 riski çıkmamış şükür ancak nöral tüp defekti denilen 599da 1 ihtimal çıkmış doktor 250de 1 ve altı bizim için yüksek risk grubudur dedi kan değerimde 2.00 çıkmış 2,5 ve üzeri bu hastalıkta yüksek risk grubudur dedi senin kanın 2.00 çıktığı sınıra yakın olduğu için labaratuar pozitif yazmış dedi rapora ben de ultrasonda tekrar bir bakmak istedim dedi bu sefer sırt üstüydü kafasına baktı ölçüm yaptı omurgasına baktı ultrasonda ben bir sorun görmüyorum şu an için dedi. 10gün sonra ayrıntılı ultrasona git dedi eğer bir sorun çıkmazsa ondan 10gün sonrada bana gelirsin dedi eğer bir risk gözükürse hemen gelirsin bana dedi. Her hamilelikte risk vardır ama kafanı takmanı gerektiricek bir şey yok şimdilik dedi canım.. ne bileyim ne hissedeceğimi şaşırdım açıkcası