Sineemiis kuzum biz karantinadan dolayı 14. Haftaya ertelenmişti randevum doktorumda ikili tarama zamanın geçmiş üçlü tarama yapalım 3 hafta sonra dedi ama burun kemiğine ve ense ölçümüne iyi dedi ultrasondan gördüğü kadarıyla.. Direk üçlü tarama yaptırıcam yani ben koronadan dolayı öyle oldu