Ugurbocegim 15 ten beri beyaz akıntım var kokusuz kaşıntısız herhangi bi sorun yok demişti doktorum. 35-36 da daha sık sürekli olmaya başladı soğuktan da olabilir diye düşünüyorum malum havalar -6 -10 arası ama bu zamanlarda normal de olabilir 36+2 de yine sordum doktoruma akıntım devam ediyor diye koku yok kaşıntı yok sıkıntı yok dedi