Naime Arkadaşlar 17+4 karnim hiç büyümüyor ben karnımın çıkmadığından dolayı bebeğimin hareketlerini geç mi görürüm
Ummi Naime norml cikmamasi dhaa kcuk 20. Haftada ckti benm bende 46 kiloyla hamile kaldm 28. Haftamdaym smdi gobisim firladi gtti
Tosbik Naime bende 25haftaligim hala karnım yok. Ama hareketlerini hissediyorum. Ilk kipırtısınıda 18.haftada az hissetmiştim snradan sertleşti hareketleri 😊
Nesomer Naime benimde 7. Ayda bi hamiş karnı olarak çıktı sebebi iç karnımın geniş olması seninde muhtemelen öyle şuandada tam hamiş göbüşüm yok yayvan duruyor anca yan yatınca göbeğim ortaya çıkıyor. Böyle olması daha iyi bence göze gelmezsin
Yagmr05 Bnmde karnımda yoktu ama hissettim 22den sonra çıkar bana artık hamile olduğuna eminmisin diyolardı şimdi göbüşüm var 52ile hamile kaldım 57yim 🤗 24 haftayım diyelim
Yagmr05 16 17de hissettim bende ilk gebeliğim ama çok anlam veremedim ilk başlarda kalp atşı damar seğirmesi gibi farklı bişey şimdi ise yerinde durmuyor pat pat vuruyor 🤗
Yagmr05 Bide 4 5 aya kadar 52 53 kiloydum hiç almadım şimdi 6 aylık olduk tok karnıma 57 geliyorum ilginç 😅
Yagmr05 Sırt üstü yatın iki elinizi kasık bölgenize koyun bekleyin hissedersiniz eliniz hep karnınızda olsun bi kere anlayınca hep anlarsınız 🤗
Denizbetul Naime o haftalarda herkezde öyle genellikle canım 20 den sonra yavaş yavaş çıkıyo ben 24 haftalığım bol bişey giydiğimde halâ belli olmuyo yani acele etme onun için
Duyguynrky Naime benim de 26 da çıkmaya başladı göbeğim ama 21 de çok rahat görünüyordu dışardan. Göbekle pek alakası yok durumun