Kizlar tam 16 haftalık hamileyim. 2 aydan beri vajinamda kaşıntı,yanma,şişlik ve çatlaklar var. Çatlaklardan sürekli kanama oluyor. Doktoruma söyledim alttan muayene etti. Fitil ve krem yazdı ama hala geçmedi. Sizde aynı durumu yaşadınız mı? Hamileyim diye başka bi ilaç filan vermedi. Çok acı çekiyorum. Eşime de söylüyorum “geçer” deyip geçiştiriyo. Özele muayene gidelim dedim gideriz dedi geçiştirdi. Gerçekten yürümekte bile zorluk çekiyorum bazen.