Kızlar persembe günü seker ölçümüm yüksek çıktı 50 gr icin açlık 109 60 dk sonrası da 156 çıktı doktoruma msj attım karbonhidratlardan uzak durmami söyledi 1 hafta dikkat et ölçüm yap dedi 17 subatta da kontrolüm var erken gel bebege bakalim suyuna kilosuna falan demedi erken mi gitsem napsam tedirgin oluyorum düşündükçe kafayi yiyecegim lütfen yardim edin 😢😢