Aysel999 Kizlar regl gunum tesd pozitvdi 2 gun kahve rengli aknti geldi 5gun gecikmeden sonra regl oldum dun dun gece tesd yapdim yine silk cizgi ckdi boyle biwey yawayan oldumu?
mom130 Aysel999 hastaneye gitsene. Belki düşük belki kimyasal ya da yerleşme kanaması. Nasıl duruyorsun evde.