merhaba hanımlar. Eşimle ikimizde kovittik. Dün negatife döndükmü diye test verdik. o döndü ben pozitifim hala. İnanılmaz psikolojim bozuldu. Koca dünyada yalnız kalmış gibi hissediyorum. 38+3 deyim ağrılarım var. özel doktora gidiyorum ama sanki kovit oldum diye o bile başından savar gibi konuşuyor. Aşırı moralim bozuk. Doğuramıcam gibi hissediyorum🥺