Selamlar herkese. Ben 20 haftalık hamileyim.
Hamile olduğumu bilmediğim zamanlarda kanal tedavi yaptırmıştım dişime sonra hamile olduğumu öğrenince doktor tedavinin devam etmesine ilk 3 ay için izin vermedi ve tedavim yarım kaldı.
Şuan dişimin ağrısından asla duramıyorum büyük ihtimal çekilecek.
Hamilelikte diş çektiren ya da kanal tedavi vs. Gibi işlemler yaptıran var mı içiniz de acilll ya
Doktorum müsade etti ama yine de insan tedirgin oluyor nette heryer de farklı şeyler yazıyor