Nrsnrzgar22 Geçmiş olsun. Ben de 32.haftadayım yeni atlattım. 2 günde geçti. Aşım yok. Ama bebeğin kök hücreleri bizi koruyor olabilir.
C ve D vitamini, kalsiyum, magnezyum, bol sıvı, protein ağırlıklı beslenme önerdi doktorum.
Hamileliğin başından beri corasprin alıyorum zaten. O da önemli bu açıdan.
Bir de sakin kalmak lazım. Korkmamak. Bebek de destek veriyor zaten🤗