Merhaba kizlar 🥰 Bilenler vardir belki israrla normal dogum istedim bebegim makat gelisti yuruyusle normal pozisyonu aldi ama sonra tekrar dondu ve doguma kadar makat kaldi. En son kontrolumde artik donmez pazartesi yine kontrol edelim carsamba alalim donmemisse dedi doktorum. Yilbasi aksami belimde ara ara agri vardi ertesi gunde vardi ama asla anlamadim sanci olabilicegini. Sabah lavaboya kalktigimda pembe uzayan bi akinti geldi. 12.haftamda kanama yasayinca ilk basta nisan olcagini anlamadim ve doktorumla gorustum hastaneye gecmemi soyledi 🙈 Dusumu aldm makyajimi sacimi yaptm ve 2saat sonra hastanedeydim. Nst de sancim cikti ebe kontrol etti acilmam varmis ve doktorum bugun aliyoruz dedi 🙈 ilk ameliyatim saskin ve korkuyla girdim. Masaya oturdum anestezi ignesi acitio dedikleri icin kendimi o kadar kasmisim ki anestezici uyardi sonra ben yapsin die beklerken ayaklarim uyustu bile. Hemsire sana dokunmalari hissedebilirsin ama asla canin yanmiycak dedi dokunmalari ugrasmalari hissetmedim dahi. Sonra bi baktim benim minik kuzum geldi 🥰 Genel mi spinal mi die hic konusmadik biz ama iyi ki spinal yapmis. Bi 5-6saat arasi hissizlik oluo. Sondayi bende anestezi sonrasi taktilar cikartirken en son anda hafif bi aci hissettim ama cok hafif. Hemsire geldi yurutmek icin o anda ilk basma cok onemli sancin olur dediler yere bakmadim ve kendime guvenerek kalktm. Hafif bi agri oluo ama cok degil. Gaza gelince onda da bence sartlamamak gerekio ben zorlamiycam ve yapicam dedim ertesi gun cikti. Cikmadan hemsire karnina bastiricam dedi bunu bilmiodum orda biraz canm yandi ama o kadar saniyelik ki bastirirken aciyo elini cektigi anda agri aci kalmio. Benim hikayem bu kadar korktuguma sezeryan olcam die uzuldugume hic degmemis🥰 sormak istediklerinizi sorabilirsiniz sizde. Rabbim herkesin saglikla kavusmasini nasip etsin kimsenin kucagini bos birakmasin