Muratnevin 20+5 oldum ve gribim aşıda yaptırmadım. Burnum fena açıyor yanıyor böyle batıyor gibi , Aşırı derecede hapşırmam var ,Anlamadım gitti Alerjimidir sitede düşünüyorum gözümden yaşta geliyor arada benim gibi olan var mı?
Rabia344 Muratnevin Bende senin gibi oldum 10 gün önce. Covid testi verdim pozitif çıktı. Ama benim aşım vardı 2 tanesini olmuştum. Yine buna rağmen çok ağır geçirdim. Covid bölümünde yatırdılar hastanede 1 tane büyük serum taktılar. Kan tahlili de verdim. Ciğerlere bulaşmadığı için eve geri gönderdiler. Limonlu su içtim sürekli Testini mutlaka yaptırman lazım. Geçmiş olsun. İnşallah normal sıradan bir griptir senin ki🙏🏼🙏🏼
ipekveatlas bunu kimse bilemez canım cünkü covid ve grip belirtileri çok çok fazla benziyo. en iyisi test vermek.
Muratnevin ipekveatlas ya covid olduğumu sanmıyorum ama normalde kimse ile görüşemez çıkmam evden ama bakalım olmadı giderim artık
masgiz Biz covid gecirdik gecenlerde. Esimin hapsirmasi vardi sadece pozitif cikti. Test yaptir istersen.
Muratnevin Kızlar test oldum pozitif çıktım 3 gün hastanede yattım , ilaç verdiler kan sulandırıcı , balgam söküçü agrıkesici.bügün çıktım eve geçtim siZler evde neler yaptınız