Öncelikle anne olmak isteyip de şimdiye kadar olamayan annelerin affına sığınıyorum.
Benim üç buçuk yaşında bir oğlum, 14 aylık bir kızım var. Kızımın doğumundan sonra 13 ay adet olmadim. 13 ay sonra adet gördüm. Adet de görmediğim için açıkçası eşimle henüz bir korunma yöntemi belirlememiştik. Fakat dikkat ediyorduk zaten toplasan ayda dört kere filan ilişki oluyordu. Adetimi beklerken maalesef hamile olduğumu öğrendim. Üçüncü çocuğu asla düşünmüyorduk. Ben zaten diğer çocuklarımda dört beş ay düzenli olarak denedikten sonra hamile kalıyordum. Böyle bir şey nasıl oldu aklım almıyor. Aynı şekilde eşim de. Zaten çalışıyorum iki çocuğuma annem bakıyordu. Kızımı emziriyorum :(
Duyar duymaz perişan oldum, ağlaya ağlaya. Eşim en son madem istemiyorsun aldıralm dedi. Çocuklarımı doğuran doktora kontrole gittik. Henüz ortada kese bile yok rahim duvarı kalınlaşmış muhtemelen hamilesin dedi. Aldırmak istediğimi söyledim. Çok emindim o an. Doktor önce kan testi verip değerlerin yükselecek mi dış gebelik mi değil mi gibi nedenlerden ötürü bir hafta daha beklemen lazım dedi. O an çok kararlıydım doktor aldıralm dese aldıracaktm. Çocuklarıma acıyorum onlara dahi yeterince vakit ayıramıyorum. Dünyaya çocuk getirmek değil mesele. Sonrası beni dehşete düşürüyor. İki cocuga yeteyim derken perişan oluyorum.
Şu an ne yapacağımı bilemiyorum. Lütfen bana Allah’ın verdiği can diye başlamayın. Her şeyin farkındayım. Ama bilmiyorum.