nagis1 29haftaligim bugece bebegimin hareketleride cok fazlalasti ve karnim cok sert gobek deligimin alt kismina sanki bebek toplaniyo kasiliyor gibi olup canimi arada yakan kasilmalar oldu bu haftada yasayan varmi acaba
Fadimee5 nagis1 ben bu toplanmalari birkaç haftadır yaşıyorum taş gibi oluyor çocuk magnezyum kullanıyorum sabah akşam siz kullanıyor musunuz
Mucizem_211 nagis1 benimde 29 haftalıkta başladı 31+5 olduk dahada var bende çok korkmuştum acile gitmiştim ama herşey normal mış herkss bu haftalarda yaşıyormuş sizin fazla olsa isterseniz acile gidin içiniz rahat eder ama ben gittiğimde bir sıkıntı çıkmamıştı şükürler olsun
nagis1 Fadimee5 ewwt canim magnezyumda kullaniyorym bir haftadr hafif sertlesme rahimde toplanma gibi oluyodu dun gece canim biraz daha fqzla yandı kasılirken sabh kalktim yine sertti karnim
Fadimee5 nagis1 vallahi bende de çok oluyor sertleşme bende 29 haftaligim Bi çözüm bulamadım sancı da çıkmıyor nst de falan bilmiyorum ne olacak bazen aşağı vuruyor ayağı falan çıkacak gibi hissediyorum çok acı veriyor
nagis1 Fadimee5 hahh iste aynen benimde o sekilde bugunde vajinamda batma ve acima olmaya basladim kontrolume bur hafta var napsam bilmiyorum hersey normaldi bir ay once
Fadimee5 nagis1 ben doktoruma bunu soyledigim de normal olması yer çekimi olayı falan dedi bende ilk defa yaşıyorum ilk gebeligimde böyle bisey yaşamadım garip geliyor benim yaklaşım 4 haftadır bu şekilde acı oluyor kasılma olayı oluyor
nagis1 Fadimee5 insan tecrubesiz olunca korkuuo iste napcamizi sasiriyoruz doktor ne derse ona uyuyoruz
nagis1 Morprenses ay ne yapacagimizi. Sasirdik vallahi artik guzel bi varliga kavuscaz ama bi sikinti olup olmadihini bilmekte istiyoruz
nagis1 Mucizem_211 ben iki takipliyim ozel klinikte doktorum birde dewlette iki ayri doktora giduyorum sansima doktorum il disindaymis acilde nst idrar tahlili yaptirmami istedi insallh normal bi durumdur