Olmuyor-12 Ben yaptırmıştım oğluma, tıp fakültesinde yapıldi. baya geniş kapsamlıydi. Sırtından ne yazık ki ufak iğneler ile batırılıp o bölgelere ilgili alerjen olabilecek maddeeler sürülerek yapılmıştı. Küçük olduğundan çok anlamadı iğneyi falan. Alerjisi olan iğne yerlerinin etrafı kizariyormus. Benimkinde hicbiseye alerji çıkmadı ☺️