35lavanta Eşlerimizin desteği gerçekten çok güzel gerek ev işi gerek mutfak olsun , Allah razı olsun derim hep bende 🙏 Düzenli gidince gerçekten daha kolay oluyor bende düzen cok severim her konuda, tabiki ara da farklılık katıyoruz makarna olsun yada fırında makarna yapiyorum bende bazende tavukgogsunden sinitzel yapıp yanına makarna yaparım , pizza 1 2 kez yapmıştık eşimle hafta içleri genelde sulu yemek şeklinde yapıyorum hafta sonları apratife kaçıyoruz esim yemek ayirmaz secimi yoktur hic bende elimden geldigince her seyi yapiyorum mesela nohut fasulye firmada çıkarsa evde cesitlendiriyorum nohutlu pilav ya da fasulye nohut haşlayıp atıyorum dolaba fasulyeden piyaz yapiyorum , sizin kiziniz oldugunu icij her seyi daha dikkat ederek yapiyorsunuzdur bizler şimdi dışardan her seyi yiyoruz tabi ama evde çocuk olunca farklıdır durum🙏 mesela bamya yemeği yapınca yanına yazın yaptığımız mantı , mangır deriz ya da kimı kulak der kiymasiz olani yapariz onu yoguetlwrim cok severek yiyoruz her zaman yanına pilav vs olmaz çünkü , kesinlikle ara da farklılık.gyzel oluyor normalde döngü aynı çünkü evde bir hafta buzluk bir hafta manav sebze vs şeklinde bir süre sonra gerçekten kalıyoruz her şey var çok şükür ama donngu aynı ya o yüzden kalıyoruz, anneler öyle gerçekten annem şehir disind a oturuyor otobüsle 1 saat 6 yıllık sevgilimin otobüsle gidip geliyordum sonrasında ehliyet alınca daha da kolaylaştı tabi 5 yıl oldu ehliyet alali ,arabayla 15 17 dk sürüyor bende arabayla anneme geçince 15 17 dka gidiyorum otobüs çok kullanmıyoruz araba olunca yemekli geliyor kolay oluyor arabaya yükleyince kendim tdag da oturuyorum annem yakın bir kasaba da oturuyor gelirken süt vs getirir burada coo güvenemiyorum süt almaya , tabi artık son aylara geldiğim için araba kullanamıyorum 🐣koyde yazdan yaptığımız yemeklikler olsum gelirken bittikçe getirir yer kaplamasın diye, kendisi çalışıyor haftada 1 2 gelirler ya da 1 hafta biz gideriz , gelirken de sabahtan konuşuruz yapma yapıp gelicem der , gelirken eşimi de alırlar firma oraya yakın, şimdi çift kişi olunca birde zaman yaklaşınca yemekli geliyor normalde çalıştığı için bende kıyamıyorum evlenmeden önce çalışıyordum kendi mesleğimde evlenince ara verdim.biraz 2.5 yıldır evliyim normalde bende yapıp annemleri hep çağırırm yorulmasın diye, anneme gidince de eşimle mutfağa çok gireriz, izmirde akrabamız var yilllar once gitmiştim bende trakyaliyim tekirdaga evlendim , sormayın bende normalde canı biseyler isteyen biri değilim 17.haftamda tv de meyve goedum csnim istedi normalde de cok yemem o meyveyi zamaninda yiyordum mevsimiyken sonra esim b u ldu yemiştim, cok inanmam bahtil iinanclara sonrasinda hep dolaba meyve attim buzluga ne olur nr olmaz diye 😊 Simdiden afiyet olsun ellerinize sağlık 😊 çok memmun oldum 🙏😊