cnn34 arkadaş açıklamış ama bende diyeyim, rabbim korusun diyelim çocuğun kalbinde böbreğinde bir problem var, direk doğumdan sonra cocuk kalp doktoru görüyor felan o tarz şeyler. Detaylı bence çok önemli. Bide mesela benim detaylıda suyum fazla çıktı o zamana kadar 2 doktor takipliyim dememişlerdi. Detaylı sonucunu gösterince aaa evet sanki su fazla dediler