Kızlar 5 saat normal doğum sancısının ardından sezeryan ile dün 12:10 kızım dünyaya geldi. 2 gün suni sancı verdiler .. hiç açılmam olmamasına rağmen zorladılar... suyumu patlattılar belki ondan snra açılma olur diye ama onunda bir faydası olmadı.. onca eziyetten snra ameliyat oldum .. neyseki ikimizde iyiyiz şuan ❤ Allah herkese kolay doğum nasip etsin ... benimki anlatılacak gibi değildi.. umarım sizlerdede öyle olmaz suni sancıya gerek kalmaz ...