susu8 Merhaba 6+5 deyiz birden kanamam başladı bebekler iyi kalp atışını gördüker bi tanesinin kesesinin arkasında kanama alanı olmuş böyle bir şey yaşayan var mı 😢 çok korkuyorum
2609nrgl susu8 canııımm dualarım seninlee korkma kalbini ferah tut rabbiminde izniyle ikisini de sağ salim alırsın inşallah kucağına mübarek gün bol bol dua et dinlenmeye çalış 💖🌸
susu8 Kumpr evet hem iğne hem fitil olarak verdiler ne kadar sürer acaba başınıza geldi mi böyle bir şey
Kumpr susu8 evet şuan 20. Haftadayız sürekli kanamam oldu hala progestan fitil kullanıyorum. Erken doğum riskim var
susu8 Ulkermadn ama zaten tüp bebek olduğu için en başından beri kullanıyodum yerleşme kanaması bu kadar çok olur mu çok fazla kan geldi hala da devam ediyo
Cemoss46 susu8 Benim tek bende tüp bebek kanamam başlayınca direkt hastaneye gittik progestanı fitil olarak kullanıyordum zaten şimdide iğne olarak verdi
susu8 Cemoss46 bazılarında bu şekilde oluyo galiba ilk bebeğimde de 12. Haftada kanama yaşamıştım 2 ay sürmüştü 😞bunlar şuan çok küçük olduğu için daha çok korktum inşallah sorunsuz geçiririz şu dönemleri sağlıkla kavuşuruz 🤲🏼
susu8 2609nrgl çok teşekkür ederimm ❤️ Kanamam kesildi şükürler oldu 🤲🏼 Cumartesi kontrolüm var inşallah tekrar etmez de